دور نریزیم....!

امروز هوس کردم یک عذای جدید بپزم. اما روزتان بد نبیند که جه شد! از قضا مقداری تز آن را سوا کردم تا کتلتش کنم تا اگر کسی دوست نداشت بخورد و گرسنه نماند.

این هم از محصولات زیادی در خانه ماندن است دیگر!

خدا رحم کند بر بقیه روزها!😅

اما بعد از خراب شدن غذا هم نا امید نشدم و با کمی افزودنی غذا را تبدیل کردم به نوعی کوکوی لذید و دوست داشتنی!

البته در بخشی از این غذا دستاوردی هم داشتم🤗

می دانید چه دستاوردی؟

من که از دور ریختن مواد غذایی خیلی بیزارم، همیشه یک دغدغه داشتم و آن هم ته نان خشکه های خریداری شده بود که معمولا مقدار زیادی از نان خشکه های ترد خردشده ته کبسه می ماند و خرده نمیشد!

همیشه موقع ریختن هر غذایی، انگار همه گشنه های عالم از جلو چشمانم رد می شدند و نمیدانستم چه کنم!

این بار بعد از درست کردن مایع کوکو هر قالب را که با دست بر می داشتم در خرده های نان خشکه میزدم و بعد در ماهی تابه سرخ می کردم.

جایتان خالی!

خیلی خوشمزه شد.

پیشنهاد میکنم امتحان کنید!